هتل های خوب مشهد
نوشته شده توسط : maryam
هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو تور مشهد نوروز 95 از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو تور مشهد نوروز 95 را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد نوروز 95 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا تور مشهد نوروز 95 می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد نوروز 95 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد نوروز 95 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم تور مشهد نوروز 95 رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم مشهد اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.


هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد نوروز 95 از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان تور مشهد نوروز 95 عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: